اگر جهانگیری بغض نکند چه کسی باید بغض کند! / دولت تمام کارت‌هایش را در زمین دشمن خرج کرد

اگر جهانگیری بغض نکند چه کسی باید بغض کند! / دولت تمام کارت‌هایش را در زمین دشمن خرج کرد

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با گریه و بغض اسحاق جهانگیری در روز ثبت نام انتخابات، اظهار کرد: گریه‌های آقای جهانگیری به خاطر اینکه خیلی در این ۸ سال زحمت کشیدند و توانستند وضعیت مطلوبی را برای مردم ایجاد کنند.


نماینده ساری در مجلس با لحنی تمسخرآمیز، گفت: حتی در دوران مدیریت ایشان فساد کم شد، زیرا ایشان رئیس ستاد مبارزه با مفاسد بود و حتی توانست با برادر فاسد خودش هم مبارزه کند همچنین در تخصیص ۲۷ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی به خوبی عمل کردند اگر آقای جهانگیری بغض نکند پس چه کسی باید بغض و گریه کند!.


بابایی افزود: اگر گریه آقای جهانگیری به خاطر عذرخواهی از مردم ایران بوده پس باید به ایشان تبریک گفت و بنده به شخصه به ایشان رای خواهم داد، اما اگر به غیر از این باشد ایشان باید بروند و متکف شوند و از خداوند طلب مغفرت و آمرزش کنند.


وی با بیان اینکه آقای جهانگیری باید به خاطر سوءمدیریت خود در این ۸ سال توبه کند، بیان کرد: آقای جهانگیری و امثال ایشان به ملت خدمت نکردند نمی‌گویم خیانت، ولی خدمتی هم نکردند.


این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تیم فعلی دولت پاسخگوی عملکرد خود در محضر ملت نبود و نیست، زیرا در خیلی از حوزه‌ها اصلا عملکرد مثبتی نداشتند به دلیل آن بود که دولت تمام کارت‌های خود را در زمین دشمن متخاصم خرج کرد فلذا با این نگاه آقای جهانگیری نه تنها الان ۵۰ سال دیگر هم کشور پیشرفت نخواهد داشت در نهایت باید گفت با این توصیفات آقای جهانگیری قطعا شیفته خدمت است نه قدرت!.

اخبار مرتبط

دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات، بازی در زمین دشمن است

سلامی: دشمن را با شکست های خفت بار روانه گورستان تاریخ می کنیم

عضو کمیسیون انرژی: دشمن به بهانه دفاع از تولید از مفسدان حمایت می کند

0 نظر

ارسال نظر

capcha